Incubator Virtual al Studenților in zona transfrontaliera Suceava-Cernauți

Evenimente

Activitatea W.P 1.1:

Titlul activitatii: Management si Coordonare, a inceput in luna decembrie 2006 si se va desfasura pana in luna a 24 de proiect, noiembrie 2008.

Sub-activitatile implementate in aceasta perioada sunt:

a) Redactarea si semnarea acordurilor de parteneriat

Semnarea acordului de parteneriat

A fost organizata o intalnire cu toti partenerii implicati in proiectul VISEC fiind prezenti Managerul de Proiect, Coordonatorii de Proiect si de Activiati precum si Asistent Manager-ul.A fost prezentat un rezumat al proiectului si continutul Acordului care a fost semnat de fiecare partener.

b) Organizarea unei kick-off meeting in Suceava

Aceasta intalnire a avut loc in luna februarie, pe data de 15, la sediul Camerei de comert, Industrie si Agricultura Suceava. Intalnirea programata initial in luna 1 de implementarea a proiectului a fost amanata intrucat unul din subiectele importante de discutie, si anume procedura de achizitii publice, nu putea fi abordat in luna decembrie intrucat nu existau informatii concrete ci doar speculatii privind plata TVA-ului ca o cheltuiala eligibila in cadrul proiectului.
La aceasta intalnire au participat Managerul de Proiect, Coordonatorul de proiect din partea CCIA, Coordonatorul de Proiect din partea partenerului ucrainean, Coordonatorul, Managerul de Proiect si Asistentul Managerului de Proiect din partea Universitatii Stefan cel Mare Suceava, un reprezentant al unei posibile firme de consultanta care ar putea fi selectat pentru desfasurarea activitatilor de training din cadrul proiectului, precum si o parte din angajatii CCIA Suceava si ai Universitatii Stefan cel Mare care vor participa indirect la implementarea proiectului.
Intalnirea s-a desfasurat pe parcursul a 2 ore si s-a discutat in principal despre organizarea activitatilor si desemnarea persoanelor care vor raspunde de fiecare activitate in parte, precum si necesitatea operarii unor modificari asupra bugetului proiectului.

Aceste sub-activitati au intarziat datorita unor cauze externe si anume interventia sarbatorilor de iarna pe stil vechi.

c) S-au efectuat o serie de intalniri cu echipa de implementare a proiectului pentru a discuta despre urmatoarele aspecte:
- Pe 5 iunie s-a luat decizia ca activitatea de Help desk sa se desfasoare in incinta CCI Suceava pentru o perioada de timp. Aceasta decizie intervine in urma neprimirii nici unei oferte la lansarea procedurii de inchiriere a unui spatiu, inchiriere prevazuta in bugetul proiectului.
- In perioada iunie-iulie s-a discutat despre redactarea si completarile necesare la Raportarea Intermediara din perioada 1 decembrie 2006- 31 mai 2007
- In luna iulie s-a decis ca procedurile de cerere de oferta, ce se vor derula pe parcursul implementarii proiectului, sa fie organizate cu sprijinul departamentului Bursa Romana de Marfuri. Procedurile de achizitie directa vor fi derulate doar de echipa de proiect, fara implicarea BRM.
- Pe 5 iulie s-a semnat un Addendum la Acordul de Parteneriat cu partenerul Universitatea stefan cel Mare Suceava. Addendumul detaliaza sumele din cadrul bugetului aferent proiectului care vor reveni partenerului amintit.
- S-a conceput un Addendum la contractul de Grant al proiectului, la care s-au oferit o serie de clarificari pana pe data de 14 decembrie 2007.
- In luna septembrie s-a efectuat prima deplasare la partenerul din Cernauti intrucat comunicare era destul de greoaie iar feedback-ul la cerintele proiectului venea cu amri intarzieri. In cadrul acestei intaniri s-a semnat si un contract de voluntariat intrucat nu exista posibilitatea de a incheia un contract de munca cu dl Volodymyr Pryadko.
- In luna octombrie au fost intalniri cu echipa de proiect privind feedbak-ul in urma organizarii primelor sesiuni de training in Suceava si Cernauti.
- Pe 13 si 16 noiembrie 2007 au avut loc 2 intalniri la nivel de manageri cu partenrii proiectului. In cadrul intalnirilor s-a prezentat stadiul de implementare a activitatilor proiectului, dificultatile intampinate precum si activitatile ce urmeaza a fi desfasurate. Asrfel s-a atins indicatorul privind organizarea a 2 intalniri a comitetului de conducere.
- In luna decembrie, in data de 3, a avut loc o intalnire cu 2 reprezentanti ai Ministerului Economiei si Finantelor, dna. Mihaela Stoichici Varlan si dl. Stephen Oliver. S-a discutat despre dificultatile intampinate pe parcursul implementarii proiectului precum si despre intarzierile intervenite si noul Gantt al proiectului.

d) S-au desfasurat o serie de licitatie dupa cum urmeza:
- Cererea de oferte pentru achizitionarea serviciilor de catering – cod CPV 55523000-2, desfasurata la data de 10.08.2007 la sediul CCI Suceava. Pentru aceasta procedura s-a primit avizul final din partea BRCT Suceava in data de 28.11.2007.
- Cererea de oferte pentru achizitionarea serviciilor de formare profesionala – cod CPV 74542000-0 si achizitia licentei softweare IMS – cod CPV 30248200-1, desfasurata la data de 3.09.2007 la sediul CCI Suceava. Pentru aceasta procedura s-a primit avizul final din partea BRCT Suceava la data de 10.12.2007
- Achizitia directa privind serviciile de traducere – cod CPV 74831300-6, desfasurata pe 16.07.2007 la sediul CCI Suceava . Pentru aceasta procedura s-a primit avizul final din partea BRCT Suceava pe 11.12.2007.
- Achizitia directa privind furnizarea de consumabile – cod CPV 36710000-1, desfasurata pe 4.06.2007 la sediul CCI Suceava. Pentru aceasta procedura s-a primit avizul final din partea BRCT Suceava la data de 27.11.2007
- Achizitie directa privind achizitionarea unui computer personal de tip laptop (notebook) – cod CPV 30213200-7, desfasurata la data de 1.10.2007 la sediul CCI Suceava. Documentatia a fost inaintata catre BRCT Suceava spre avizare.
- Achizitia directa privind serviciul de inchiriere spatiu – cod CPV 70310000-7, desfasurata pe data de 9.10.2007 la sediul CCI Suceava. Documentatia a fost inaintata catre BRCT Suceava.
- Achizitia directa privind serviciile de consultanta in dezvoltarea societatilor – cod CPV 74141110-3, desfasurata pe 12.11.2007 la sediul CCI Suceava. Documentatia a fost inaintata catre BRCT Suceava.

 

| Inapoi |

Activitați

t1
Acest site web nu reprezinta in mod necesar poziția oficiala a Comisiei Europene. Intreaga raspundere asupra corectitudinii si coerentei informațiilor prezentate revine
inițiatorilor site-ului web.
Centrului de Informare al Comisiei
Europene in Romania

Pentru informatii despre celelalte programe finantate de Uniunea Europeana in Romania, cat si pentru informatii detaliate privind aderarea Romaniei la Uniunea Europeana, va invitam sa vizitati adresa web a Centrului de Informare al Comisiei
Europene in Romania

Legaturi Utile
Comisia Europeana
Consiliul Uniunii Europene
Parlamentul European
Curtea Europeana de Justitie
Curtea Europeana de Conturi
Comitetul Economic si Social
Centrul Roman de Informare de la Bruxelles